Folositi un limbaj decent!

        Nume: iPandanda-News                   Sigla :iPN                         Admin : Ally27259                            


Ziua: luni, 2 februarie 2015 // Autor: Ally27259 // 0 Comentarii
Vrei un dragonas de camponie si nu stii cum sa-l obtii? M-am gandit sa va ajut eu , si am sa va explic cum puteti sa-l luati. Pentru inceput trebuie sa iesi din joc ( daca esti intrat ,online) apoi in bara de sus unde scrie Home , Play etc , apare si rubrica PETS. Dati click si trebuie sa completati ce va cere ( Numele tau ,parola ta , numele dragonasului si ce culoare vreti sa-i dati) , in cazul meu i-am luat pe toti :)). Dupa ce ati completat bifati casuta cu ' Nu sunt robot' si scrieti codul pe care vi-l da , apoi dati continue si intrati pe joc si duceti-va la voi acasa , dragonasii vor fi in oua iar pe parcursul a catorva zile vor iesi. 

Trimiteți un comentariu

 Back to Home
«PrecedentHomeEntradas Nuevas»