Folositi un limbaj decent!

        Nume: iPandanda-News                   Sigla :iPN                         Admin : Ally27259                            


Ziua: sâmbătă, 24 ianuarie 2015 // Autor: Ally27259 // 0 Comentarii
Bine ati revenit pe blogul ' iPandanda-news'.Am inchis acest blog deoarece jocul ipandanda se inchisese si nu mai aveam ce sa postez , dar cum FreePandanda s-a deschis , am zis de ce sa nu continui? Sunt Ally ( in joc Ally27259) si am revenit in forta , zic eu. Stiu ca trebuia sa postez de cand s-a deschis fpdn dar a durat ceva pana sa fie schimbat tot design-ul blogului , am vrut sa fie ceva ne mai vazut si foarte original, sper ca va place.Fiindca am ramas in urma cu postarile am sa le pun acum.. chiar daca nu mai sunt noi.. dar revin la timp.Sa incepem cu faptul ca pe joc poti cumpara orice fara sa-ti ia din bani , esti membership mereu. Poti lua dragoni mari cat si cei mici ( PETS), exista 2 servere ( 1. englez , 2. spaniol), poti cumpara potiuni , la BH te intampina Elsa ,Beta Merchant si Santa cu noi items ,poti cumpara inghetata , printre care si o aroma diferita fata de ce a fost pana acum ( Cola), poti sa-ti schimbi culoarea la panda doar spunand ' ! color ( si un nr de la 0 -19) , poti cumpara decoratiuni pentru casa , cu ajutorul ticketelor poti lua bani , tricouri , palarii etc de la Zing Ballyhoo , deasemenea poti lua items si de la Questy , poti prinde peste , poti adauga prieteni si poti sa vorbesti folosind diferite semne ( ! , ?, # etc. ).Ce nu poti face este level-ul . Cu toate astea , jocul este foarte ok din punctul meu de vedere , imi place mult. Nu uitati , intrati pe FreePandanda si incepeti sa jucati. Ne revedem in urmatoarea postare , bye! :)



Trimiteți un comentariu

 Back to Home
«PrecedentHomeEntradas Nuevas»