Folositi un limbaj decent!

        Nume: iPandanda-News                   Sigla :iPN                         Admin : Ally27259                            


Ziua: marți, 4 februarie 2014 // Autor: Ally27259 // 0 Comentarii


Inca un concurs a luat sfarsit. Participantii sunt emotionati pentru a-si vedea premiul .Dupa cate am vazut , exista urmatoarele premii ; Locul 1 , Locul 2 , Locul 3 si 2 mentiuni.Premiile le stiti deja , nu mai are rost sa le zic iar. Locurile sunt urmatoarele:

Locul 1 este luat de Kimi14kimi.A ales sa-si aranjeze tree house-ul in alb si negru.Arata foarte bine casa si chiar merita locul 1. Cand Kimi14kimi va intra pe blog si o voi face membru pe chat , va putea sa-si ia premiul : 1-2 zile ca moderator pe chat + diploma pe care o vedeti deja.Sper ca mai poti participa si la concursurile urmatoare organizate de acest blog , iPandanda News.Multumiri si jocului iPandanda pentru ca am putut face publicitate blogului cat si acestui concurs in chatul lor.



Locul 2 este castigat de Ursulache5.Descrierea tree house-ului sau este :'O casa obisnuita...si sunt pregatit mereu sa dau o petrecere in ea.'Imi place cum a aranjat casa si ce culori a ales.Locul 2 contine : poza lui va fi adaugata pe blog si ii voi face publicitate blogului sau + diploma pe care o vedeti deja.Sper ca mai poti participa si la concursurile urmatoare organizate de acest blog , iPandanda News.Multumiri si jocului iPandanda pentru ca am putut face publicitate blogului cat si acestui concurs in chatul lor.



Locul 3 este luat de catre Dia04.Descrierea tree house-ului este : 'Este decorata in culorile mov, alb , roz inchis si roz deschis.Am ales o tema mai simpla,tip living'.Chiar imi place cum ti-ai decorat casa , este foarte frumoasa.Pentru ca ai castigat locul 3 trebuie sa imi zici cu cine sau cu ce vrei colaj din iPandanda.+ diploma pe care o vedeti deja.Sper ca mai poti participa si la concursurile urmatoare organizate de acest blog , iPandanda News.Multumiri si jocului iPandanda pentru ca am putut face publicitate blogului cat si acestui concurs in chatul lor.

Mentiunea 1 apartine lui Nascam23. Descrierea tre house-ului este :'Chiar daca nu o sa castig,conteaza ca am participat.Mi-am facut din Radio o casuta mai frumoasa'.Imi place foarte mult cum ai ales culorile si cum ai aranjat lucrurile.Din pacate la mentiune nu ai primit decat o diploma ,dar poate la alte concursuri vei castiga Locul 1!Sper ca mai poti participa si la concursurile urmatoare organizate de acest blog , iPandanda News.Multumiri si jocului iPandanda pentru ca am putut face publicitate blogului cat si acestui concurs in chatul lor.


Mentiunea 2 este luata de Linzy.Descrierea tree house-ului este : 'Pentru ca am vrut sa incerc ceva nou!'.Este frumos cum ai aranjat casa , dar puteai sa faci mai mult . Mentiunea ti-a adus din pacate doar o diploma , dar poate la alte concursuri vei castia locul 1!Sper ca mai poti participa si la concursurile urmatoare organizate de acest blog , iPandanda News.Multumiri si jocului iPandanda pentru ca am putut face publicitate blogului cat si acestui concurs in chatul lor.



♠ Acestia au fost concurentii din acest concurs. Va rog sa nu va suparati de locurile luate , puteti si mai mult si puteti sa luati locul 1! Ne mai vedem, bye :)

Trimiteți un comentariu

 Back to Home
«PrecedentHomeEntradas Nuevas»