Folositi un limbaj decent!

        Nume: iPandanda-News                   Sigla :iPN                         Admin : Ally27259                            


Ziua: sâmbătă, 11 ianuarie 2014 // Autor: Ally27259 // 0 Comentarii

Concursul ' Your Drawing' s-a terminat. Astazi , participantii vor vedea ce loc au luat.Exista urmatoarele premii: Locul 1 , locul 2 , locul 3 si mentiune ( diploma de participare).Toate desenele trimise sunt frumoase si au legatura cu tema ceruta.Apreciez foarte mult ca au putut sa-mi trimita asa de repede desenele , chiar in ziua postarii acestui concurs.Hai sa vedem castigatorii si desenele lor :

Locul 1 a fost castigat de catre Dia04, un desen foarte frumos.Pentru a vedea desenul mai mare si mai clar , uitati link-ul http://prntscr.com/2in24t ,am mai luminat eu desenul pentru a se vedea mai deschis.Dia04 a ales sa faca un desen colaj , se vede ca a stat foarte mult sa faca lucrurile marunte si apreciez asta.Am adaugat desenul ei si pe diploma , pentru a nu se incurca cu altele.Sper ca mai poti participa si la alte concursuri organizate de blogul nostru , iPandanda - News.Multumiri si jocului pentru ca datorita chat-ului am putut face publicitate blogului cat si concursului.

Locul 2 este castigat de Nascam23 , care a facut desen foarte reusit cu cativa panda's.Pentru a vedea desenul mai mare si mai clar ,uitati link-ul http://prntscr.com/2in3et . Nascam23 a ales sa faca un grup de panda.Am adaugat desenul ei pe diploma , pentru a nu se incurca cu altele.Sper ca poti participa si la alte concursuri organizate de blogul iPandanda- News.Multumiri si jocului iPandanda pentru ca datorita chat-ului am putut face publicitate blogului cat si concursului.


Locul 3 este castigat de catre LiliFlori, care a facut un desen cu panda-ul sau.Pentru a vedea desenul mai mare si mai clar , uitati link-ul http://prntscr.com/2in4bs.LiliFlori a ales sa faca propriul panda, e asa de dragalas.Am adaugat desenul ei pe diploma, pentru a nu se incurca cu altele. Sper ca poti participa si la alte concursuri organizate de blogul iPandanda - News. Multumiri jocului iPandanda pentru ca datorita chat-ului am putut face publicitate blogului cat si concursului.



Mentiunea (diploma de participare ) a fost luata de MagnoliaGirl, care a facut un desen foarte frumos si e talentata.Pentru a vedea desenul mai mare si mai clar , uitati link-ul  http://prntscr.com/2in57l.Au aparut cateva controverse cu ca ai luat imaginea de pe net si tu doar ai retusat-o. Oricum, eu apreciez foarte mult ca ai trimis desenul si chiar si asa ai muncit.MagnoliaGirl a ales sa faca un panda oarecare .Am adaugat desenul ei pe diploma , pentru a nu o incurca cu altele.Sper ca poti participa si la alte concursuri organizate de blogul iPandanda-News.Multumiri jocului iPandanda pentru ca datorita chat-ului am putut face publicitate blogului cat si concursului.
◘ Acestia sunt toti castigatorii si participantii concursului , sper ca nu sunteti suparati de premi , eu am apreciat fiecare desen in parte.

Trimiteți un comentariu

 Back to Home
«PrecedentHomeEntradas Nuevas»