Folositi un limbaj decent!

        Nume: iPandanda-News                   Sigla :iPN                         Admin : Ally27259                            


Ziua: sâmbătă, 28 decembrie 2013 // Autor: Ally27259 // 0 Comentarii

1.Incepem cu moderatorul care a intrat azi pe iPandanda , l-am vazut la Bear Hollow.
Vazut la Bear Hollow

GamerX19

2. Acum sa vorbim despre noul design al acestui blog...M-am gandit sa-i fac ceva special , care sa para mai vesel. Am schimbat numele' iPandanda Love Forever X' cu 'iPandanda News'.Majoritatea pozelor au ramas cu numele vechi dar m-am scuzat...Am adaugat un chat in partea de jos al acestui blog unde putem sa vorbim, deasemenea putem comunica si pe Email ( il gasiti la 'Contact')unde va astept parerile voastre.Blogul pare cam gol dar va fi incarcat , momentan lucrez la el. 



Trimiteți un comentariu

 Back to Home
«PrecedentHomeEntradas Nuevas»